Contact tijdens online huren vakantiehuis

Geplaatst op 28-11-2019 in Over Recreatiewoning.nl

Het online boeken van een vakantiehuis is iets wat bij Recreatiewoning.nl mogelijk is. Maar vaak is het zo dat tijdens het boekingsproces toch vragen oprijzen over gerelateerde zaken die ze niet zo snel kunnen terugvinden in het de digitale bestanden die bij de desbetreffende accommodatie behoren.
Goed is het dan ook te weten dat er ook tijdens het doorlopen van de stappen om de boeking rond te maken ter plekke vragen kunnen worden beantwoord. Dit kan op verschillende manieren en in dit artikel worden deze in een kort overzicht weergegeven. Met deze informatie is het voor iedereen eenvoudig te weten op welke manier de gewenste informatie nog tijdens de online boeking te vergaren.

de chat functie op Recreatiewoning.nl, reuze handig voor een snelle reactie
Sinds enige tijd hebben wij op de website een chatfunctie. Wij proberen zelf zoveel mogelijk online te zijn en zodoende vragen direct te kunnen beantwoorden.
Als u bezig bent met het online boeken van een vakantiehuis op Recreatiewoning.nl en u heeft tussentijds een vraag over de accommodatie, huurprijzen, extra kosten, garanties/zekerheden, etc. dan kunt u via onze chat direct in contact treden met een medewerker. Deze modus is rechts onderin de website van Recreatiewoning.nl te vinden, het gaat om een gele button met de tekst “chat met ons”. Als dit er staat betekent dat u direct in contact kunt treden. Dit is een handige functie waardoor u uw boeking niet hoeft af te breken.

neem tijdens de boeking telefonisch contact op met Recreatiewoning.nl
Ook dit is makkelijk, wij van Recreatiewoning.nl zijn telefonisch bereikbaar op via telefoonnummer +31 (0)546-570983. Als u bezig bent om online op onze website een vakantiewoning te reserveren en iets is u niet duidelijk, dan kunt u direct de telefoon ter hand nemen en een medewerker zal u door het boekingsproces heen leidden. Op de meeste vragen kunnen wij u direct antwoordt geven en mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn dan zoeken wij het één en ander voor u uit en koppelen dit op korte termijn naar u terug.

ook de mail kan uitkomst bieden op uw vraag over het boeken van een huisje
Iet minder snel dan de chat of de telefoon, maar evengoed een prima middel voor een “vraag & respons” actie. De e-mail hierdoor krijg je op schrift een duidelijk wisselwerking van vraag en antwoordt. Bij Recreatiewoning.nl is het onze doelstelling om op binnenkomende mails snel antwoordt te geven en als u midden in een boekingsproces zit is dit natuurlijk ook van veel belang. Maar zoals al gezegd een mail beantwoorden duurt over het algemeen iets langer dan één op één via de chat of telefoon.
Wat wij aanraden als u in een boekingsproces zit en toch graag tijdens dit proces vragen beantwoordt ziet, is het nemen van een “optie” op het vakantiehuis van uw voorkeur. Dit is vrijblijvend en u heeft de garantie dat u de eerste 48 uur het recht heeft deze optie op de vakantiewoning van uw voorkeur te verzilveren. Als u dit liever niet wilt is een andere suggestie dat u het referentienummer van de desbetreffende recreatiewoning noteert en nadat wij u via de mail een reactie hebben gestuurd kunt u deze alsnog boeken. Wij streven trouwens na om een mail altijd op korte termijn te beantwoorden.

Wij van Recreatiewoning.nl proberen u tijdens het online boekingsproces de juiste service te bieden. Dit doen we dus onder andere door de hierboven aangegeven manieren. Maar wij hebben ook nog een veelgestelde vragen rubriek. Dus ook hier kunt u allerlei relevante informatie vinden.

de leukste vakantieparken van Hoogersmilde

Geplaatst op 28-11-2019 in Vakantie recensie

vakantie in Menaldum, waarom niet !

Geplaatst op 28-11-2019 in Vakantie recensie

0 reacties

Reactie plaatsen